emelieannelie

SPANIEN NO. 4
Ännu en härlig dag. Vi tog vårt pick och pack och åkte ner till stranden, åkte massa vattenskoter och levade livet. Fysatan vad roligt det är att åka vattenskoter, jag bara älskar det.
Efter våran dag på stranden så tog vi en liten siesta och senare åkte vi ner på stan och veckans marknad. Det är mycket trams men mycket fins grejer också. Jag fick med mig två tröjor och två mjukisbrallor hem. Ångrar så mycket att jag inte köpte strandväskan jag hittade, kommer aldrig mer få chansen så det är ingen idag att deppa över det. By the way, fruk och grönsaksmarknaden var fantastisk. HUR mycket goda saker som helst, alla sorters oliver, DRÖM.
Kvällen avslutade på restaurang, sen var vi så trötta så det blev nana kudden efter det.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress