emelieannelie

wednesday'
Nu har det varit lite uppehåll här, men det har en anledning. Det hände lite hemskheter i helgen som jag inte kommer gå in på, men en sak som är säker är att det finns vidriga människor i den här världen och jag är tacksam att jag hade så många nära och kära runt omkring mig. Men nu lämnar jag det bakom mig och blickar framåt.
 
Idag är det onsdag, imorn är jag ledig inte av någon super rolig anledning men jag får sova lite längre iallafall, alltid något. Igår var jag på bio med my love och såg Djungelboken, den var verkligen så mysigt, och det var min imax premiär, det var kul, inte värsta grejen men det var kul att ha det avprickat på listan haha.
 
Nu sitter jag på jobbet och häver i mig kaffe och laddar upp för en till arbetsdag.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress