emelieannelie

resumé no. 3 - juli

Nu är vi mitt i sommaren, juli månad, alla är glada, det är folk på stan, tunna kläder, solglasögon och trevligt häng är väl sammanfattningen av juli. 

Det började med att jag åkte till torreveija till pappa och hela tjocka släkten. Det blev sena nätter och mycket häng i gäng på den resan.

Jag flög hem och några timmar flög jag tillbaka till Spanien men till mamma och co. Det blev sol, bad och god mat med familjen i tio dagar.

Därefter flög jag hem och landade på Barcelonas flygplats igen ett dygn efter, det skulle bli en härlig resa w/ my ladies. Två kvällar och två dagar var jag med, sen blev jag super sjuk och låg inne resten av resan.

Jag flög hem och var super sjuk, bosatte mig hos mamma och kurerade.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress