emelieannelie

Frisk från influensan

Nemen hallådär!

Det var ett bra tag sen, men jag har bokstavligt talat legat helt sänkt i influensan i över en veckas tid. Det har inneburit 39 graders feber, frossa, halsont, huvudvärk and so on. Jag har sovit kanske 15-20 timmar per dygn och knappt orkat resa mig för att hämta vatten, så kul har jag haft det! Därav noll inspo, lust eller ork till att knappa på telefonen och uppdatera här.

Dagen innan min sjukdom bröt ut hade jag cosy night w/ wife, vi drack gotti te och åt mörk choklad.
När jag började känna mig bättre i helgen så åkte jag och Robin till Barkarby och köpte färska rosor på plantagen, så fräsch och mysigt. Jag är dock inte så bra på att hålla allt grönt levande men jag försöker. Det är faktiskt kul.

Jag har även hunnit med att måla om och byta knoppar på våra nattygsbord som vi fick av Robins snälla moster, så nu finallåt slipper vi använda oss av tvättkorgarna som nattygsbord. Bilder på dom kommer senare.

Nu tänkte jag springa och köpa lite mjölk så jag kan dricka morgonkaffe imornbitti, sen blir det sängen. Jag äter fortfarande penicillin så min kropp är inte riktigt återställd ännu, jag blir helt slut av minsta lilla. Detta har rubbat min träningsrutin, men fokus at the moment är att bli hundra procent frisk sen får jag ta tag i träningen nästa vecka igen! Så peppad!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress