emelieannelie

MY WEEKEND
Fredagen bjöd på jobb, pt pass och tacos hemma hos mamma och christer. Vi slappade i soffan, kollade på 50 shades of grey och mös.
 
Lördagens kickade jag igång med en vitamin boooost, apelsin i massor, lite kaffe och bubbelvatten. Efter att jag och mamma hade kört ett kick assss pass på gymmet så åkte vi hem snabbt och duschade av oss innan vi skulle vidare till nästa stopp. (ja jag ser ut som en trött och blöt hund, men det är så man ser ut nyduschad)
 
Nästa stopp var i Mall of scandinavia, eller först hämtade vi upp morfar, sen blev det lunch på fresh&fancy (ett super gotti salladsställe), sen blev det bio. Jag trodde att filmen skulle vara super dålig, men jag skrattade faktiskt, bättre än vad jag väntat mig.
 

Efter lunch och bio åkte vi vidare mot Saltsjöbaden och Grand Hotel där vi skulle spendera kvällen och natten.
 
Vi började med att sätta oss i poolbaren, vi drack ett glas cava och spelade kort.
 
Vid 19 tiden började vi fixa till oss lite inför middagen.
 
Vi åt super god mat, pratade om allt och ingenting, drack gott och hade det bra.
 
Efter middagen delade vi upp oss i lag och spelade biljard, jag och mamma vann. Wopwop. Fast båda vann väl egentligen eller förlorade. Morfar förstod inte att man inte fick ha ner 8an och vi satte 8an i fel hål, men kul var det!
 
Imorse när vi vakande så var jag ännu mer förskyld än jag varit tidigare i veckan, jag känner mig frusen, seg och inte alls i form. Men vi gick ner och åt frukostbuffe, vilken dröm. Jag älskar hotellfrukost.
 
Efter det tog vi vårt pick och pack och åkte hem. Jag har haft en super mysig helg, mer sånt här behövs!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress