emelieannelie

talk about jeans'

Ny vecka, ny start. Godmorgon måndag! Imorse när jag tog mitt pick och pack och åkte till jobbet var det riktigt kallt ute, men det ser ut som att det ska bli riktigt vår väder idag (och hela veckan dessutom), vilket är rätt skönt, för imorse lämnade jag in bilen på lagning och den ska vara borta cirka 1.5 vecka så det blir mycket promenader till och från jobbet (om väderprognosen nu stämmer).

Igår var jag i Barkarby outlet och köpte nya jeans, jag var inne på G-star och fick med mig 2 stycken för priset av 1160kr, hur billigt är inte det?

Jag kikade nämligen på ett par g-star jeans i lördags, men då fick jag tips av mamma att dom hade jätte mycket fina och bra jeans på outleten till ett mycket bättre pris, fab.
 
Jag har alltid tyckt om deras modeller på jeans, dom har alltid suttit bra på mig så det blev ett riktigt kap. Likey likey.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress