emelieannelie

hamburguesa por favor'
I fredags testade jag och robin ett nytt (nytt för mig, har funnits hur länge som helst men jag har aldrig varit där) hamburgehak. Bra hamburgare kan vara bland det bästa som finns, inte bra för mitt healthy life, men en dag i veckan får man!
Stället heter Daisy's det ligger mellan ulvsunda och alvik, ett "väghak", kul med ställen som inreder efter tema. Det kändes lite som att hoppa in i Grease filmen.
 
Vi tog två olika burgare och jag tror jag fick den bästa, hehe, inte för att jag smakade på Robins, men min var amaze. Det är inte som Lilly's men väldigt gott, dessutom är det nära och avslappnat. Väldigt avslappnat. Väldigt värt.
Lillemmish- mode - inspo

fränt ställe och god mat =)

ha en bra dag

Svar: VERKLIGEN! :D love it!
emelieannelie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress