emelieannelie

Snabb resumé

Nu har jag fått tillbaka min gamla iPhone 6 som min lillis haft tills försäkringsbolaget beslutat sig för något.

Lite snabbt då:

FREDAG - Jackie och Robin hade sin galafest, väldigt lyckad och sjukt bra uppstyrt. Tio av tio.

 
LÖRDAG - I lördags var jag lite trött, hängde hemma hela dagen, slappade i soffan tills jag bytte soffa och tog mig i kragen och åkte till annisen, vi kollade på mello och chillade.

SÖNDAG - Vakande upp utvilad efter ca 13 timmars(?) sömn. Jag hängde hos pappa och anki hela dagen, Madde var där och gjorde fina krukor! Jag ska göra massor i sommar. Det är så kul.

Okej, det var allt lite snabbt från helgen, nedan kommer veckans planer:

MÅNDAG - Jag skulle ha hunnit träna efter jobbet men jag prioriterade att få igång min gamla lur, så jag hängde hos mamma och Christer, åt mat och fixade luren.

TISDAG - Jag plockade upp Robin efter jobbet igår och min fina man hade köpt rosor till mig, sooo cute. Min man, han kan. Vi åkte hem, kollade ett avsnitt av vår serie, sen åkte vi och käkade middag och kollade på Fifty shades of darker. Saaaatan. Det var så bra. Jag vill att sista filmen ska komma ut NUUUU.

 
ONSDAG - Idag blir det jobb och träning, känner mig så slapp. Inte rört mig på flera dagar, men ibland blir det så. Efter jobb&träning blir det nog bara slapp i soffan, måste lägga mig tidigt idag. Har super ont i huvudet på grund av trötthet. Inte okej.

TORSDAG - Jag ska upp tidigt, få fina fransar, sen blir det jobb, tvättis och häng med wifey.

FREDAG - Jobb och sen goshi med Robin och Lillis I guess.

LÖRDAG - Soooova ut, träna, PJ party hos pallpall, så goshi.

SÖNDAG - Soooova ut, träna och sen har jag inga andra planer. Jag får ta dagen som den kommer.

Iza

Åh, när rosor ser ut sådär så vill man bara äta upp dom! Stora och kompakta!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress