emelieannelie

WEEK 41
GODMORGON!
 
Det var ett bra tag sen sist, jag har hunnit må rätt dåligt (varit sjuk) och inte haft någon ork att röra mig från soffan. Jag har mest stronsat runt i min lägenhet i mjukisbraller och sovit mig igenom dagarna. That's why. Nu är jag tillbaka på banan igen och hoppas att jag får må bra ett tag till.
 
Imorse startat jag morgonen med kickassss frukost. Te, youhurt med linfrön, kokosflingor och cashewnötter. YUMMIE IN MY TUMMY. Nu är jag på jobbet och ska vara här resten av dagen. Det är grått utanför fönstret och blåser som satan. Men ack så mysigt.
 
Den här veckan är första veckan på väldigt länge jag knappt har några plan alls what so ever.
 
MÅNDAG - jobba | slappa.
 
TISDAG - jobba | promenera om det inte regnar.
 
ONSDAG - jobba | promenera om det inte regnar.
 
TORSDAG - jobba | tvätta | hjälpa pappa med att fota.
 
FREDAG - jobba | FREDAGSMYS framför idol.
 
LÖRDAG - sova ut | lösa planer om lördagsmys med celice och familjen, coseee.
 
SÖNDAG - inga planer alls.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress