emelieannelie

SUN IS SHINING
..and so i'm i, eller inte.
 
Positiv energi jag bjuder på, eller vad tycker ni? Nemen ärligt talat så är det så att jag vakande upp i söndags med lite halsont, på måndagen var det helt okej, igår vart det värre och när jag vakande hade det blivit ännu värre. Thats why. Jag inväntar ett telefonsamtal från läkaren, men läkaren ska inte ringa förens 15.30 så min förhoppning om att få en snabb tid ser väl inte super bra ut.
 
Jag har krigat mig upp till jobbet iallafall, sålänge jag känner att jag kan gå och stå så går det inte att sjukanmäla sig. Det är bara att kämpa på, dock kommer jag åka hem tidigare och slänga mig i soffan/ sängen och försöka sova sova sova. Håll tummarna för mig att jag blir frisk snart och att det inte blir ännu värre!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress