emelieannelie

Golden star'
Igår likasom idag (varför har jag berättat tidigare, lite för mycket på jobbet och lite för lite fritid) har jag inte hunnit med så mycket update. Satt och drömde mig tillbaka lite till måndagens middag, SUSHI SUSHI SUSHI, hur kan det vara så gott?

 

Nu till något annat, jag är ta mig tusen värd en guldstjärna. Vilken dag. Som jag sa tidigare imorse så har jag känt mig så himla bakfull fast utan fylla då. Men herregud, att jag överlevde dagen är ett under. Men jag gjorde det, plus poäng till mig! Och inte bara det, när jag kom hem vek jag ett ton tvätt och sen mötte jag upp annisen och bea för en powerwalk så jag kan säga att jag är väldigt stolt över mig själv. Jag kom precis hem och ska varva ner i soffan någon halvtimme sen ska jag hoppa i säng, jag kommer somna på två röda.

Anna

Sushi är ju sjukt gott :D Blev riktigt sugen på det nu :D
Hoppas du får en fin helg :D Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress