emelieannelie

helgens

Godmorgon!

Idag är det tisdag och det var några dagar sen sist. I fredags efter jobbet åkte jag hem, packade väskan och åkte till värtahamenn för att åka på en julbordskryssning med mamma, christer, adam, luckas, morfar och mina. Vi åt gott och hade bra bra. 

I lördags när vi vaknade var det egentligen bara en evig vänta på att få gå av båten och komma hem. Men vi var fast i några timmar. Det blev en del taxfree shopping och allmänt häng.

I Söndags åkte jag och rob till rusta och handlade lite julpynt, sedan vidare till rob’s moster för första adventsfika, sen gasade vi hem och julpyntade och därefter blev det middag med mamma och co.

Igår var det måndag, vakande upp med halsont och feber. So funny dudes. Det blev en heldags jobb och sedan följde wifey med mig till mallet för att införskaffa massa julklappar till julklappskalendern som jag och rob har under december. En dyr men mysig tradition. Det blev thaimat och mys i soffan för resten av kvällen.

Idag är det en ny dag, jag mår inte alls speciellt bra. Men jag knaprar ipren/ alvedon, bombar nässpray och dricker litervis te. Förhoppningsvis ger denna förskylning med sig snart. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress