emelieannelie

COUNTDOWN'
Gud, filåt för sämst update. Men den här veckan är första veckan jag känner mig pigg och frisk på länge. Så skönt. 
 
Nu känner man att våren är på gång, det är kallt, blåsigt och regningt vissa dagar men vissa dagar lyser som som attans och det ger så mycket energi. I love it. Jag har mycket att se fram emot nu, det är mycket roligt som händer de närmaste månaderna.
 
COUNTDOWN NO. 1 - GÖTEBORG
(några få från tidigare trips till göteborg)
 
Om 14 dagar åker jag, jojjsan, ebba, pallis och julia till göteborg för att hänga med emelie och fira jojjsans 25 ÅRS DAG! WOHO. Bday weekend away. Vi bor hos emelie på fredagen, sen blir det förmodligen frukost/ lunch på stan på lördagen innan vi checkar in på hotell och lever life resten av helgen.
 
COUNTDOWN NO. 2 - POLEN
(två bilder från en trip i somras)
 
Om 21 dagar åker jag, jojjsan, pallis, jw och anna till POLEN woho. Anna fick det av oss i födelsedagspresent, hoppas på att våren även tittat fram där. Jag har aldrig varit i Polen så det ska bli riktigt kul att se och uppleva Warszawa.
 
COUNTDOWN NO. 3 - TORREVEIJA W/ FAM.
(några få bilder från sommaren 2016 i torre!)
 
Om 86 dagar sätter jag mig på planet och flyger till torreveija och umgås med tjocka släkten i cirka en vecka, standars semster varje sommar. Det ska bli skönt att komma till värmen, sola, bada och hänga med familj och släkt. Love it.
 
COUNTDOWN NO. 4 - ALCOSSEBRE W/ LOVE N' FAM
(några bilder från tidigare år på landet)
 
Om 97 dagar sätter jag mig på flyget ytterligare en gång och åker till mamma och christers landställe i spanien, jag och robin åker dit och hänger med familjen i 13 dagar, sol, bad, god mat, sangria och skönt häng.
 
COUNTDOWN NO. 5 - BARCA W/ ANNA OCH JASMINE
(två bilder från barca förra sommaren innan jag gick och blev dödsjuk)
 
Om 110 dagar sätter jag mig på tåget från alcossebre och åker till barca för att möta upp anna och jasmine, det blir några dagar i barca med ännu mer sol, bad och sangria. Vi bokade detta helt spontant och det ska bli så kul. Jag var sjuk hela förra resan till barca med alla ladies, så jag är pepp!
 
COUNTDOWN NO. 6 - WAY OUT WEST
(några bilder från olika år på summerburst)
 
Om 125 dagar är det way out west i Göteborg, jag och johanna bokade det för ett tag sen och emelie måste också boka hehe, det var något vi bara bestämde åt henne haha. Nemen vi ska åka dit och leva life på WOW, jag har aldrig varit där under WOW så det ska bli fruktansvärt roligt!
 
Jag har som sagt en hel del att se fram emot. Vår/ sommar 2017 kommer blir FKN AWESOME.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress