emelieannelie

MOOD.

Igår kändes allt toppen, eller toppen och toppen, allt kändes mycket bättre (med magsjukan) under dagen på jobbet. När jag kom hem vid 16 la jag mig och sig i tre timmar, vakande till, försökte äta lite mat, kollade let's dance och somnade igen.

Efter någon timme började helvetet bryta lös igen. Jag sprang på toa varannan timme under hela natten fram tills vid tolv tiden imorse. Nu har det varit uppehåll i två timmar och jag känner mig helt okej. Fan att detta aldrig tar slut!

 Jag har tagit mig en dusch så känner mig ren och fräsch iallafall, Robin kom hem med Cola till mig, bästa.
 
Jag kurerar mig mest i soffan, dricker Cola, kollar film och gosar.

Ikväll ska jag försöka raffa till mig och fira världens finast Bea som fyller 25 år! Jag tar bilen så det blir rätt lugnt för mig och kan vara bra att kunna ta sig hem fort om det behövs hehe.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress