emelieannelie

HEALTHY LIFE
Denna vecka är min tredje arbetsvecka, mitt healthy life började lite smått (väldigt smått) i samband med att jag började jobba igen, men det är från och med denna vecka jag kickar igång ordentligt.
 
I samband med att jag började förbereda kroppen på en kick assss höst så testade jag en ny maträtt, det kanske inte ser så gott ut med WOW. Det smakar f*n som thaimat, drömliv om jag får äta detta every day.
Jag stekte kycklig i en separat stekpannan och frysta grönsaker i en annan. När grönskerna hade mjuknat tillsatte jag lite kokosmjölkt, vatten och lite matlagningsgrädde. Jag lät det koka upp i stekpannan, hällde över allt i den andra stekpannan med kyckling och kryddade, lät det stå och sjuda några minuter sen var det klart.
Det gick snabbt ✔ det var super gott ✔ det är nyttigt ✔ TRE AV TRE. Love it.
 
Snart ska jag kila hem från jobbet då ska jag hem och laga nästan samma maträtt fast med torsk i ugn istället. Jag längtar redan, jag är hungrig!
Linnea

Låter gott :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress