emelieannelie

ICE COFFEE
Godmorgon! Idag är det fredag och snart är första veckan på jobbet efter semestern avklarad. Det har gått väldigt bra faktiskt. Jag börjar väl komma in i det igen, men eftersom jag vet att jag har lite ledigt i nästa vecka så har det gått så mycket lättare och det händer en hel del mysiga saker och roliga saker i augusti så jag är fine.
 
Min månad i spanien har varit freaking FAB som alltid, dock har jag saknar mitt hemmagjorda is kaffe. Det är ta mig tusan det bästa som finns. Jag har druckit 1-2 glas om dagen sen jag kom hem. I LOVE IT. Is kaffet i spanien smakar inte the same som hemma och speciellt inte som mitt egna. 
HUR JAG GÖR MIN ISKAFFE:
 
Jag häller upp en riktigt stark espressoshot, låter den svalna, lägger i några isbitar, fyller på med 1.5dl lättmjölk alternativt havremjölk, tillsätter en droppe stevia och lite kanel. Hur kan några som går så fort att göra blir så gott. Dröm.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress