emelieannelie

jobba / vila / tvätta
Idag är det torsdag, jag fick stryka mina träningsplaner då jag mitt från ingentinstans vakande upp hostig igår, tänkte inte mer på det men idag har det bara blivit värre. Jag känner mig totally sänkt. Dricker brus alvedon, snyter mig, knarkar nässpray för att överleva dagen. Jag har faktiskt inte varit sjuk sen i mars, otroligt skönt, jag brukar vara sjuk oftare än så men all sjukdom och förskylning har hållt sig helt borta men det fick jag som en käftsmäll i antiktet nu istället. Jag hoppas dock att det håller sig såhär och bara blir bättre nu. 
 
Just nu sitter jag på jobbet och häver i mig kaffe och vatten samt allt annat jag skrev ovan för att klara dagen. Jag orkar inte vara social, prata med folk eller hjälpa människor men det är vad mitt arbete går ut på, så det är bara att ta sig i kragen och rycka upp sig!
 
När jag kommer hem blir det bara massa mys i soffan för att kurera mig (utöver alla hemmasysslor som ska göras så som tvätta, laga mat, diska undan, vika tvätt med mer, vuxenlivet är inte lika roligt som man tror att det är när man är 15 år gammal), jag och Robin kollar som jag tidigare nämnt på The Killing så det blir kvällens syssla. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress