emelieannelie

Spanien no. 4
Två sisa bilder från när jag var i spanien med familjen, poolhäng när det är som bäst så att säga. Nu är det bara några bilder från barca kvar att visa.
 
Idag är det onsdag och jag ska dra till gäteborg, så jävla peppad. Men morgonen hade kunnat börja bättre. Jag skulle packa det sista, duscha, tvätta håret, ladda powerbanken då jag glömde det igår and so on, massa last fix helt enkelt. Men istället vaknar jag 08.42, jag börjar 08.00.. jag fick slänga på mig kläder, springa till bilen och jag var på jobbet 09.00. Bra som fan, men jag hann inte med något av det jag skulle.
 
Tåget går 18.10 idag och jag måste hinna fixa allt detta innan jag drar och då slkutar jag 17.00, jag ska alltså hinna åka hem, fixa det sista, ta tunnelbanan till centralen och hitta rätt tåg på en timme. Super women måste kicka in. Allt går.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress