emelieannelie

Spanien no. 6
En eller ja två av kvällarna åt vi på mitt favvo tapas ställe i barca, Sensi Tapas, DRÖM DRÖM DRÖM. Maten är verkligen WOW och stället är väldigt litet och mysigt. Om ni ska till barca så ÄT DÄR, det är fail om man missar denna restaurang.
 
SIsta dagen i barca spendearde vi på en beach club, pool party och skönt häng. Man bör göra sådant oftare, okej, vi har inte riktigt det vädret och dom förutsättningarna i Sverige men satan vad nice det är. Vi hänga där i kanske 8-9 timmar, sen blev det en snabb middag innan vi var tvugna att lägga oss och sova i några få timmar då vi skulle upp vid 3-4 tiden och ta flyget hem till Sverige.
 
Jag har haft en fantastisk månad i spanien, men om ett år är jag där igen. Det går fort. Dock har jag lite bilder från helgen som var när vi hängde på WAY OUT WEST, det får jag inte glömma bort att visa er!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress