emelieannelie

VACAY – DONE.

Efter en månad i Spanien så är jag nu gått tillbaka till verkligheten, jag kom hem i söndags, packade upp, tvättade allt och SOV. Gud vad jag sov, det var det skönaste jag gjort på länge hehe.

Jag började jobba i måndags, det var definitivt inte det lättaste. Jag har fortfarande inte kommit in i det, men det tar nog en vecka. Jag vill ha vacay i två månader till, drömmen. Dock får jag en mini vacay nästa vecka då jag och johanna drar till emelie och ska rocka WAY OUT WEST.

Jag har helt bortsett från bloggen de senaste två veckorna, jag har haft fullt upp med att bara ha det väldigt bra. Jag har till och med glömt att ta bilder med systemkameran, jag kommer lägga upp lite bilder om vartannat så att ni får se hur jag har haft det, dock är de flesta tagna med min trasiga Iphone 6 så jag ber om ursäkt för kvaliteten på förhand.

Nu måste jag faktiskt fortsätta att jobba, ONSDAG och halva veckan är snart avklarad.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress