emelieannelie

WEEK 35
Igår hade jag världens sämsta dag, jag orkar inte ens prata om den, men nu är det en ny dag och jag mår på topp igen, inga sura miner! Den här veckan har jag fullt upp med fix inför helgen! En stressig men rolig vecka väntar!
 
MÅNDAG - inte värd att nämna.
 
TISDAG - jobba ❤ möta upp jojjsan och anna som ska hjälpa mig att handla pynt och praktiska saker till lördag.
 
ONSDAG - jobba ❤ passa mathem som kommer med gottigheter inför lördag ❤ få till en trådtid för ögonbrynen.
 
TORSDAG - jobba ❤ tvätta ❤ johanna kommer och hjälper mig att laga all mat och förberade inför lördag.
 
FREDAG - fixa fransarna ❤ jobba ❤ handla det sista pyntet och förbereda.
 
LÖRDAG - MIN BDAY (eller nje inte riktigt, men min  happy 25 fest!) ❤ temat är STUDENTEN så det blir champagnefrukost, partybyss, mottagning och slutskiva. SÅ PEPPAD.
 
SÖNDAG - bara ligga i sängen och inte röra en fena!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress