emelieannelie

clumsy me
Ni som känner mig och ni som tittar in här ibland vet att jag har varit väldigt trött på senaste tiden. Jag längtar till spanien, häng med familj och vänner och slippa pollen! Här om dagen när jag kom hem från jobbet slängde jag på mig mina leopanties, drack lite cola zero och kollade på en ny serie jag blivit tipsad om.
 
Jag satt och pilla med min telefon och försökte få ihop den, ja den är helt sönder, men jag orkar inte riktigt lägga pengar på att byta glas då robin ska plocka ut nya telefoner i september, då får jag en av hans! Dock har jag en gammal telefon hemma som är helt död som man kan plocka reservdelar från, jag skulle vilja plocka det glaset och sätta på min trasiga? Men hur gör man sånt? Det märks att man är teknisk.
 
När robin kom hem hade jag köpt D R Ö M S U S H I från Esuki, vi gottade och bara hade det gött. 
 
Och nu är det torsdag, sista arbetsdagen för den här veckan. Lovely. Efter jobbet måste jag hem en snabbis, ta en dusch, tvätta håret, packa lite och sen drar vi till Norrtälje över midsommarhelgen och bara har det gött. Det ska bli fruktansvärt skönt. Komma bort, koppla av och bara softa.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress