emelieannelie

HELGEN
FREDAG
I fredags hade vi utbildning i Alvik och sen var vi ute med jobbet, vi satte oss och tog en öl vid vattnet i Alvik innan vi åkte till stan, vi käkade och spelade spel på Ugglan på söder. Efter nåhra timmars häng och spel åkte jag och plockade upp robin innan vi åkte hem och sov.
 
LÖRDAG
Jag vakande rätt tidigt, gjorde i ordning frukost till mig och rob, sen tog jag mitt pick och pack och åkte till mamma. Jag hängde där hemma ett tag innan jag skjutsade henne och åsa till piren. Vid tre tiden hämtade jag jojjsan på arlanda, sååå cosy. Vi lämnade av hennes stuff hemma och sen åkte vi till mig, sov någon timme innan annisen kom, vi handalde mat och åkte till pallis, vi satt på hennes innergård till ett på nattet och bara snackade skit och hade det gött.
 
SÖNDAG 
Igår sov jag till tolv då fick robin väcka mig, jag hade kunnat sova 5 timmar till. Jag förstår verkligen inte, insane. Tog en dusch, slängde på mig en klänning sen drog vi till Ingarö för kalas. Super mysigt. Efter kalaset åkte vi och tittade på Adams match, därefter åt vi lite mat, kollade på film med mami och adam och sen åkte vi hem och SOV. heheh, min favoritsyssla.
 
Ps. Nu har jojjsan fixat det sista med min kamera så nu kan jag börja använda den igen, då blir mer pics också.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress