emelieannelie

MÖRK VS. LJUS
Jag vill ha en förändring och jag har hållt på med mitt hår i snart två år, nu har jag det som jag ville ha det när jag började för två år sedan. Men jag börjar tröttna, typical me. Jag har under större delen av livet färgat mitt hår mörkt. Jag börjar sakna det, inte för att jag inte trivs i mitt ljusa men jag behöver färga det så mycket oftare och det sliter så på håret. Jag vill absolut inte vara svart eller mörkbrun i håret som jag varit, men det skulle faktiskt vara skönt att vara mörkare än nu så jag slipper färga var och varannan månad.
 
Vad tycker ni? Blond eller brun? Men jag vill vara ljusare brun än vad jag är på bilderna ovan och jag vill inte ha dom röda tonerna, mer brunhårig med lite ljusa slingor, men ändå. Det var ju fint, eller?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress