emelieannelie

new me'
Igår var jag så fruktansvärt trött, kag somnade inte fören vid 00 tiden i tisdagskväll, sen vakande upp jag flera gånger på natten och hostade ihjäl mig, så igår var jag RIKTIGT trött. Jag trodde jag skulle avlida på jobbet, men jag kämpade mig genom dagen och sen fick jag en fick kväll.
 
Efter jobbet åkte jag hem och lämnade bilen, mötte upp mami och adam vid råsunda bion och åt sushi, gottiiii och behövligt för min trötta hjärna.
 
Efter middagen gick vi och kollade på nya Pirates of the caribbean filmen, vi var dom enda i hela salongen, tur var väl det så mycket som vi tjattrade hehe. Jag tyckte faktiskt filmen var riktigt bra.
 
Jag kom hem vid 20 tiden borstade tänder på en gång, la mig i sängen och somnade väl senast 20.15, så idag känner jag mig som en ny människa. Sömn är min drog.
A M

sushi är det bästa <3 <3 Va? En ny Pirates of the caribbean? Det har jag missat! :O
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress