emelieannelie

hello weekend

Som sagt igår var dagen jag bestämde mig för att övervinna tröttheten.

Nu är det fredag, jag får ladda med ny och härlig energi, jag ska bara ta det lugnt, göra saker jag mår bra av och ha det gött i helgen.

HELGENS PLANER.

FREDAG (IDAG) - jobba • äta god mat hos mamma och christer • umgås med familjen och min mani • kolla på premiären av LET'S DACE (det är mitt favorit fredags program - ja jag är och har blivit en tant).

 (när jag och johanna gjorde dröm risotto, det var fkn wow, jag blev så sugen)
 

LÖRDAG - sova ut • äta en härlig frukost • ta dagen som den kommer • äta middag med pappi på matilde, dröm.

 (en bild på en dröm frukost när jag, mamma, morfar och adam bodde på Grand Hotel Saltsjöbaden)
 

SÖNDAG - helt utan planer, jag tar dagen som den kommer.

Jag är så glad att det är fredag och helg om några timmar, det ska bli fantastiskt skönt.

Lisa Jungqvist Larsson

Men lägg NEEER! Den risotton fick munnen att vattnas.. Såg helt amazing ut!! Ha en underbar fredag! Sjukt snygg blogg<3

Svar: Tack så mycket! Detsamma! :D
emelieannelie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress