emelieannelie

solsken

Vilket härligt väder man vakande upp till idag, fantastiskt. Dock har jag inte spenderat en enda minut utomhus idag, ibland blir det så!

Jag vakande upp hemma hos mamma och Christer imorse, åt frukost, tog ett bad och slappnade av lite. Sen åkte jag, mamma och adam till mallet, gick runt i massa butiker och hade oss. Nu har jag varit hemma i någon timme, jag har styrt upp ansiktet lite och nu ligger i sängen, lyssnar på pod och vilar innan jag ska iväg på middag! Me- time, bäst.

Igår efter jobbet åkte jag till Sundbyberg och hem till mamma och co. Vi gosade i soffan, lagade god mat, åt i massor, drack rödvin och lite cava. Så mysigt.

Juste! Vi kollade givetvis på let's dance också, mitt som tidigare nämnt favoritprogram haha. Jag har några favoriter men Stina(? heter hon så) var absolut inte höjdare, jag förstår inte hur hon kunde få så mycket points. Jaja, så är det ibland.

Nu, vila - sen, middag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress