emelieannelie

soon friyay n' barcelona

GODMORGON TORSDAG! 

Igår efter jobbet åkte jag hem, lagade tacos, kollade på tv, fixade naglarna, tvättade, fixade med disken, you name it. Allt vardagsfix helt enkelt.

Idag när jag promenerade till jobbet så sken solen som attans, blev helt svettig efter en 30 minuters promenad med en tung väska och vinterjacka. Det är så skönt att våren väntar runt hörnet. Jag är så peppad på alla uteserverings häng, skinnjacka, tunnare kläder och sköna dagar helt enkelt.

Imorgon är det fredag och inte vilken fredag som helst, jag och robin drar till barca, satan vad nice det ska bli! 20 grader och sol! Det ska bli fruktansvärt skönt, promenader längst stranden, kaffe i solen, sangria på härliga barer, tapas i massor. Jag dör, jag längtar!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress