emelieannelie

3 POÄNG
Igår var det derby och jag satt som en nervös skit framför tv'n.
 
Men det slutade med 3 poäng, freaking fantastic.
 
Jag satt bara i soffan och kollade matchen igår, det blev inte så mycket annat gjort. Denna förskylning tar död på mig. Jag mår bra, men hostar och snorar. Jag börjar tro att det har med pollen att göra för det tar aldrig slut. Jag kan sova i över ett halvt dygn och känna mig helt förstörd.
 
VECKANS PLANER:
MÅNDAG - jobb • derby • chill hemma.
TISDAG - jobb • lunchmöte • kvalitetstid med farmor.
ONSDAG - jobb • BBQ ngt w/ ladies.
TORSDAG - sova ut • tvätta • varva tvättis med en promenad.
FREDAG - sova ut • inga planer • promenera?
LÖRDAG - sova ut • lite halv klara planer.
SÖNDAG - sova ut • bara softa.
 
Jag tycker att jag har en skön vecka framför mig, no stress, bara ta det launa och fokusera på att kurera.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress