emelieannelie

BACK TO REALITY
Nu är långhelgen över och jag har för det mesta bara tagit det väldigt lugnt.
 
Jag började onsdagen med ladies hos steff för BBQ night, hur mysigt som helst att träffa alla, snacka skit och hänga. Men jag kände mig inte alls på topp, så jag åkte hem och somnade i tid.
 
I torsdags så hänge jag hos mamma med mamma, robin och åsa, vi grillade, åt gotti, satt och snackade, provade kläder och hade det gött. 
 
I fredags så sov jag ut, hängde hemma i soffan hela dagen, på kvällen blev det lite bubbel på annas takterass och sedan vidare mot stan för lite fest.
 
I lördagens var jag helt paj, jag är inte van med party livet längre plus att förskylningen ALDRIG går över, jag är seriös, jag har hostat ihjäl mig i över en månad nu, snorat och varit täppt hur länge som helst. SNÄLLA låt mig bara må 100 % bra någon gång. Jag hänge hos anna hela lördagen, vi hängde på takterassen, kollade film, åt mat och bara hade det cose.
 
Igår var det söndag och morsdag, GRATTIS till min fina mamma <3 dock var hon på elitloppet så jag följde med robin till hans mormor och hade det mysigt med min andra familj och kvällen spenderades på Hjorthagens IP där Adam spelade fotboll och hans lag vann med 3-0. WOHO.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress