emelieannelie

breakie goals!
Snart har halva veckan passerat, men jag är ledig på fredag så det är som en torsdag för mig idag. Sweet.Jag kickade igång morgonen kaffe as usual, men jag hann även slänga i mig en bowl så nu håller jag mig i form till lunch.
 
Dagens bowl var inte lite fräsig och fin som den ovan som vi fick på J O S i Göteborg, men jag fick till det bra ändå trots att jag försov mig. Nu sitter jag på jobbet och känner mig helt död, jag dricker hostmedicin med morfin och har gjort det till och från i tre veckor och man blir rätt groggy av det. Just nu ser jag inget slut på den här pollenperioden/ förskylningen, men det är bara att kämpa på.
 
Nu ska jag ta tag i alla mail innan växeln öppnar om en halvtimme.
A M

Ja det där är verkligen goals! Jag älskar frulle! :D
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress