emelieannelie

halfway to weekend'
Godmorgon! Snart är det helg, jag känner att jag behöver vara ledig nu... helst i flera månader. Det är riktigt tungt att gå upp på morgonen nu, 1.5 månad kvar till semester, KÄMPA emelie!
 
Idag är det grått ute, men snart kommer sommarvärmen så det gör mig inte så mycket, jag kör all black som vanligt. Jag äger f*n bara svarta kläder.
 
Kickade igång dagen med kaffe, nyhetsmorgon och lite podcasts. Jag hade mer än gärna legat kvar i soffan i mjukiskläder, halv sovit och lyssnat på pod hela dagen. Det hade varit något!
 
Men soffhäng blir det inte, jag tog mitt pick och pack och gick till bilen. Det är ruttet väder men det är ändå 10 grader. Idag tycker jag faktiskt att det här vädret är mysigt, "liggainneochgöraingentingbaramysa" väder.
Josefin

Gú vilken snygg tröja! :)

Svar: tack så mycket! :)
emelieannelie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress