emelieannelie

let's cuddle on a rainy day

Ny dag, nya tag! Sämre väder idag, men vet ni? Jag vill att det ska regna nu, jag vill att all pollen ska regna bort så att jag kan få andas och inte hosta tills jag kräks varje morgon. Jag behöver må bra och få sova ordentligt. FY för pollen. Jag har aldrig haft det här besväret tidigare och inte förstått hur folk kunnat tycka att det är SÅ jobbigt, men ja, nu förstår jag.

Kickade igång dagen med lite frukost framför nyhetsmorgon innan jag var tvungen att åka till jobbet. Det har varit fullt ös fram tills nu, snart är det lunch sen är det bara att ösa på igen. 

VECKANS PLANER:
MÅNDAG – jobb • aik-malmö • vakta matleverans.
TISDAG – jobb • mysihäng hos ber + få håret klippt.
ONSDAG – jobb • kvalitétstid med min man.
TORSDAG – jobb • tvätta • skönetsfix hemma.
FREDAG – ledig från jobbet • wifey’s examen • emelie kommer till stockholm.
LÖRDAG – släktträff • min första riktiga ätardag på två veckor.
SÖNDAG – häng med emelie innan hon åker hem • hämta min man från arlanda • flytta hem till mamma.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress