emelieannelie

SUMMER IS COMING'
HEJ ALLA SOLSTRÅLAR!
 
Det var ett tag sen sist, jag har inte gjort så mycket. Jag har varit stängt förskylt i cirka 1.5 månad nu, täppt näsa men nu är det hosta istället för halsont. Jag föredrar hostan faktiskt, helst vill jag slippa allt men så kul ska jag inte få ha det! Dock tror jag att vädret påverkar min förskylning, ena dagen är det sommar och andra dagen åker vinterjackan fram igen! MEN från och med torsdag ska det blir 20-25 grader och strålande SOOOOL. Jag är så peppad på det. FANTASTIC.
 
Hur härligt är det inte med vår, uteserveringar och sol? En lite tb från barca i mars w/ my love.
 
VECKANS PLANER:
MÅNDAG - jobba • mysa med wifey.
TISDAG - jobba • städa i ordning hemma • laga matlådor • promenera.
ONSDAG - jobba • träna (om förskylningen tillåter).
TORSDAG - jobba • tvätta.
FREDAG - jobba • reggae fest med pappa&co.
LÖRDAG - geocatcha i solen w/ wiefy • picknick? • bday middag för annas syster.
SÖNDAG - inga planer men om det ska vara dunder väder hittar ni mig i solen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress