emelieannelie

#BDAYMONTH
I lördags hade jag min happy25fest #twiceinalife time, studenten en sista gång. Det var temat och satan vad kul jag hade. Vi började vid 12-13 tiden, det blev häng på innergården med frukt och mousserande.
Vid 15 tiden hade jag bokat en partybuss, vi åkte runt i stan i 2 timmar, dansade, sjöng och hade det jävligt kul. Det är ta mig tusan en grej man borde göra oftast, istället för en trött (okej, förfesterna brukar vara roligast) förfest så kan man boka partybuss ett gäng och få riktigt fest stämning.
 
När vi hade hoppat av och var tillbaka hemma igen, satte vi oss på gården igen, jag hade lagat över 6 kilo korv stroganoff och det verkade bli succé, kul! Vissa gick vidare mot kvällen och vissa kom till mig senare. Dock var kvällen lite sådär, eller det var absolut SUPER trevlig. Dock var man rätt sliten då man hållt igång i nio timmar, så det jag kommer minnas och ta med mig är dagsfesten. Jag är så glad att det blev så bra!

TACK TILL ALLA INBLANDADE FÖR VÄRLDENS BÄSTA FIRANDE! 
Snart fyller jag år på riktigt, då blir det mer kalas. Wiiie. Jag älskar att fylla år.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress