emelieannelie

BORT MED DET GAMLA OCH IN MED DET NYA
I början av sommaren sa jag upp mitt SATS kort och hade min sista träningsdag där 25/7 då jag tycker att priserna inte alls är värda utbudet. Jag kunde endast träna på två center, jag gick in princip aldrig på pass och ett utav centrena hade (eller har) verkligen NOLL utbud. 
 
Istället har jag och Esther skaffat oss 24/7 kort, visst det kanske inte är lika flashigt och fräsch. Men om man ska träna så ska man träna, inget annat. Jag får träna på alla center i sverige, norge, danmark, finland och polen. Inte för att jag kommer hänga på så många ställen än i närheten av mig, men jag har möjligheten om jag vill samt att jag tjänar 350 kronor i månaden på att ha 24/7. Det har öppnat ett fräsh gym super nära mig i Solna och det finns även nära jobbet i sumpan + att det kommer finnas i Annedal om ungefär ett år, det kommer bli fab!
 
Jag klippte mitt SATS kort med ett leende på läpparna, nu kan jag träna vart jag vill och för en mycket billigare peng. Det finns väldigt mycket annat man kan göra för 350 kronor i månaden.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress