emelieannelie

BY Marlene Birger
Jag fyllde som sagt år i onsdags, jag hade bland annat önskat mig passfodral, väska och rullväska från Marlene Biriger. Jag trodde att jag skulle få en av sakerna. Men ack så fel jag hade.
Robin kom in och sjöng för mig på morgonen, då låg det ett litet paket på frukostbrickan och ett lite större i sängen. Jag började med att öppna paket på frukostbrickan och där i fanns passfodralet. Woho. Redan där var jag super glad.
 
Efter jag hade öppnat det lilla paketet så drack jag på mitt te, åt en tårtbit och sen öppnade jag det större paketet och där låg väskan. WOHO, jag blev ännu mer glad och tackade och pussade på min man och trodde verkligen att nu var paketöppningen klar. Men icke sa nicke.
 
Efter att tag tog han fram ett super stort paket från garderoben och jag blev helt chokad, trodde jag hade fått alla presenter redan. Öppnade det långsamt, blev nästan nervös och i den stora kartongen låg rullväskan. GISSA OM JAG BLEV GLAD? Bättre födelsedagsmorgon kan man inte önska sig. Världens bästa kille och världens bästa födelsedag.
 
Nu är jag helt redo och kittad tills nästa weekend, jag vill boka en resa nu, egentligen inte för att jag vill åka bort utan för att jag vill glida runt med mina nya väskor!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress