emelieannelie

Dark hair, don't care!
På lördag ska jag som sagt till frissan, klippa av mig hela håret (okej, jag skoja, men mitt hår är så slitet så det känns som att jag skulle behöva bli flint, men klipper bara topparna hehe) och färga/ slinga det mörkare.
 
Jag färgade håret mörkt innan sommaren men eftersom jag var så himla ljushårig innan så blev håret ljust väldigt fort med tanke på att jag tvättade det varje dag under semester för att jag badade i havet och låg på stranden. Jag tvättade det alltså varje dag, jag solade varje dag, jag badade i saltvatten varje dag. Inte konstigt att håret blev solblekt och ljus väldigt fort.
 
Nu ser jag ut isch såhär, lite ljusare, man ser inte så bra på bilden. Det är absolut fint. Men nu vill jag fakttiskt vara mörk igen. Det är verkligen så skönt, slippa hålla på med urväxten var och varannan dag dessutom har jag färgat mörkt sen jag gick i 8an i grundskolan så det känns väldigt mycket JAG att vara mörkhårig.
 
Gaaaaahhh, längtar till lördag. Jag vill förändra och fräscha upp NU.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress