emelieannelie

HELLO SEPTEMBER
Nu är det september och hösten är officiellt här, det märktes gott och väl på vädret igår. Det blåste, regnade och var svinkallt. Riktigt "liggaisoffandrickateochkollaserier" väder. Jag tycker i och för sig att det är mysigt sålänge jag slipper vara utomhus.
 
Imorse kickade jag igång dagen med NYMO och rabarber/ vanilj te. Det är också ett höst tecken, när jag byter ut den allra första koppen på morgonen från kaffe till te. 
 Ännu ett hösttecken är att alla program börjar nu! Igår hade Biggest loser VIP, GW's mord och paradise hotel premiär. Idag har Svenska hollywoodfruar premiär och på torsdag har Wahlgrens värld premiär. Jag kommer sitta bänkad i soffan varje dag hela hösten. D R Ö M L I V.
 
Jag har pimpat upp hemmet med massa blommor också, eller jag och jag, jag fick massa blommor i lördags när jag hade mitt bday galej. JAG ÄLSKAR BLOMMOR, så ingen är gladare än mig. Det blir så hemtrevligt och mysigt med blommor. LOVE IT.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress