emelieannelie

J O S - Hälsocafè
Jag vill till göteborg och frossa i alla goda bowls, smörgåsar och godsaker på JOS. Det är verkligen mitt favorit café i göteborg, så gottis.
 
Kolla bara på detta, hur drömigt ser inte det ut? Jag dör. Jag vill ha. NU.
Det känns som att det var super längesen jag var i göteborg sist, men det var ju faktiskt i början av augusti. Vi brukar alltid åka dit någon gång på hösten också, får nog ta och planera in en tripp snart. Det skulle vara hur mysigt som helst. LOVELY.
Elin Bjurek

Åh vad gott det ser ut!!

Svar: super gott! :)
emelieannelie

Elin

Åh, vill verkligen besöka jos!

Svar: Det tycker jag! :) super gott! :)
emelieannelie

Beatrice Jakobsson - Fotograf

mums vad gott! :)

Svar: super gott! :)
emelieannelie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress