emelieannelie

TUESDAY / throwback
Jag ska inte sticka under stolen med att jag älskar att det blivit kallare och mörkare på kvällarna. Det gör mig inget om det regnar lite heller för den delen. Man kan ligga i soffan, kolla avsnitt efter avsnitt på en bra serie, dricka te och bara ha det göttigt.
 
Jag ska inte heller sticka under stolen med att jag tycker att det är väldigt fint med snö, tänk er, iskallt, vindstilla, solen lyser och det ligger snö på marken, hur fint är inte det?
Jag kanske inte längtar till alla problem snön och vintern kan medföra, jag kanske inte heller längtar super mycket efter vintern just nu. Först vill jag ta vara på och njuta av hösten och bara gosa gosa gosa in mig i en fleecefilt och dricka te hela kvällarna och helgerna. Men sen är jag super redo för vintern och snön!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress